torsdag 3. februar 2011

MØDRE ER DET BESTE I VERDEN....ER DE IKKE????

Mia inviterte mora si på middag. Under måltidet kunne ikke mora la være legge merke til hvor søt og pen Mias romkammerat, Stian var.
Hun hadde lenge hatt mistanke om et forhold mellom dem, og nå var hun enda mer nysgjerrig.
Mia leste mors tanker og sa, Jeg vet at du lurer, men jeg kan forsikre deg om at Stian og jeg bare er romkammerater.
En uke senere sa Stian til Mia, Har du sett den nydelige suppeøsa i sølv? Den har vært borte helt siden moren din var her på middag. Du tror vel ikke at hun kan ha tatt den? Mia trodde ikke det, men sendte henne en mail for sikkerhets skyld:
Kjære mor, jeg sier ikke at du tok eller ikke tok suppeøsa, men faktum er at den har vært borte helt siden du var her på middag. Kjærlig hilsen Mia
Noen dager senere fikk hun svar tilbake:
Kjære Mia, jeg sier ikke at du ligger eller ikke ligger med Stian, men faktum er at om du hadde sovet i din egen seng, ville du funnet suppeøsa for lengst. Kjærlig hilsen mor.
Dagens visdomsord: IKKE LYG FOR MORA DI!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar