onsdag 2. februar 2011

EN HELT VANLIG STRØMKUNDE...ELLER??

Etter siste ukens debatt omkring min deltagelse i Debattprogrammet på NrK 1 torsdag 27.januar ønsker jeg å dele noen tanker med dere omkring dette.

….”en tilsynelatende vanlig tobarnsmor fra Trondheim”.
…” Grethe Enlid ble framstilt som en helt vanlig strømkunde”.
…” tanken er jo at vi ønsker vanlige menneskers synspunkter”.
…” rart at NrK velger en politisk aktiv person som attpåtil er fra det        området som diskuteres”.

Sjeldent har jeg vel opplevd en mer frydefull morgenstund enn hva jeg gjorde da jeg slo på PC`n min på kontoret mandag morgen. Tenk at VG-nett vier dette så mye spalteplass. Merkelig, men dog så fornøyelig.
Bare så ingenting skal være uklart for dere..…jeg ER en vanlig tobarnsmor, jeg ER en vanlig strømkunde, jeg ER et helt vanlig menneske som naturlig nok diskuterer strømprisene i det område jeg bor og befinner meg i hver eneste dag. Noe annet ville ihvertfall vært snodig.Min situasjon vedrørende den høye strømregningen er like reell uavhengig av partipolitisk ståsted. Mitt innlegg på NrK`s Facebooksider ble skrevet som forbruker og ikke som politiker, noe som helt tydelig fremgår av innlegget. Partipreferanse er derfor helt uten mening i denne saken. Vil anta at alle som hadde fått en slik regning ville stilt de samme spørsmålene om de hadde fått sjansen. Til slutt vil jeg takke ”Arne”, en AP politiker i en storby i Norge, som tipset media om dette. Reaksjonene derimot, ble vel ikke helt som du hadde tenkt det J



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar