torsdag 3. februar 2011

KOMMUNISME BLANDET MED FAKTAFEIL KAN UMULIG BLI SÆRLIG TROVERDIG

Registrerer at det i dagens papirutgave av Klassekampen gjøres , etter min oppfatning, personangrep på meg og min person. Dette finnes jeg høyst bemerkelsesverdig da hele artikkelen er full av faktafeil. 

”I NRKs debattprogram sist uke fikk Fremskrittspartiets lokalpolitiker Grethe Enlid stå fram som «rammet tobarnsmor». Hun hadde fått en elfaktura på 18.500 kroner”…

Å bli omtalt som ”rammet tobarnsmor” er et ordspill jeg overhodet ikke kjenner meg igjen i. ”Rammet” av hva??????? Bare for å ha en ting helt klinkende klar....jeg og min familie har mer enn god nok inntekt til å betjene vår strømregning. Det var IKKE sakens kjerne. Fortsatt var det prisen pr kwt i midt-norge som jeg uttrykte min missnøye over.

”som privatperson – utvilsomt en viss grunn til misnøye. Som Frp-politiker derimot, burde hun jublet.”

Vil NOK EN GANG påpekte at jeg var tilstedet under debatten som privatperson og IKKE SOM POLITIKER og uttrykte en viss grunn til missnøye over den skyhøye strømprisen. Min situasjon vedrørende den høye strømregningen er like reell uavhengig av partipolitisk ståsted.

”har gitt seg utslag i Frp-Enlids feite regning for november og desember.”

Hvor i all verden har dem innhentet disse opplysningene??? Min regning var for oktober-november og desember. At leserne da opplever min regning som unormalt høy når dem refererer til en måneds mindre forbruk enn hva er tilfellet vil vel da være forståelig nok. Synes forøvrig ordvalg som " FrP-Enlids feite regning" var fornøyelig.

”«Småbarnsmor» Enlid spurte retorisk på tv om «politikerne synes det er greit at vi er nødt til å legge om livsstilen for å betjene strømregningen vår, til tross for at det burde være mer enn nok strøm i landet». Det er et uovertruffent stupid spørsmål ettersom hermes parti har sørget for at det ikke er politikerne som styrer sektoren. Men Frp supper vel også denne gangen unna ansvaret for sin egen politikk ved å sutre mest mulig over konsekvensens av den.”

Det og sette ordet småbarnsmor i hermetegn oppleves sjikanerende. Jeg ER småbarnsmor og stolt av det!!...og kan ikke helt dra paralellen mellom strømregning og det å være småbarnsmamma.

Til slutt vil jeg bare meddele at noen kloke hoder sa til meg i dag morrest at : Kritikk fra bekjennende kommunister utelukkende ansees som komplimenter….og kommunisme blandet med faktafeil kan umulig bli særlig troverdig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar