søndag 27. mars 2011

Takk..

Da er snart en av de aller aller beste epokene så langt i mitt yrkesaktive liv over. 2,5 år med gedige oppturer og like store nedturer. Massevis av latter og innimellom også noen tårer. Dette har vært de mest lærerrike årene i mitt liv. Jeg har lært så ufattelig mye hva gjelder helse og ikke minst så har jeg lært mye om meg selv. Jeg skal fortsette dette arbeidet også i årene som kommer, men da uten min mentor og gode kollega som har vært min høyre hånd i tykt og tynt. Fortsatt vil jeg nok ha han som min mentor, selv om det blir langt og mange mil imellom oss. Han blir nok ikke kvitt meg så lett, noe han helt sikkert er klar over. Jeg vil ønske han lykke til videre med sin yrkeskarriere og er ikke i tvil om at alt han tar i vil bli  til gull. Kjære kollega, samtalepartner, mentor og venn de siste 2,5 årene. Jeg setter umåtelig stor pris på deg og jobben du har gjort for TPO. Når torsdagen kommer skal du alene få spise ei hel romkake :-)Lykke til videre på ferden og takk for at du har vært du disse årene.

Klem fra Grethe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar