lørdag 2. juli 2011

En ny voldtekt i Trondheim natt.

I natt skjedde det igjen. I natt ble nok en kvinne voldtatt i Trondheim. Langs denne gangveien som er avbildet i Adresseavisen i dag, der denne kvinnen ble funnet, bor mine svigerforeldre. Langs denne gangstien på Lade bor altså bestemor og bestefar til mine 2 barn, på henholdsvis 9 og 13 år. Jeg grøsser ved tanken og tenker at min datter på 13 aldri mere vil kunne gis muligheten til å gå tur med vår firbeinte venn rundt kirken i frykt for voldtektsbølgen som herjer byen vår. Jeg har i samtaler med andre foreldre opplevd en sterkt økende frykt, rett og slett en angst for det å la barna/tenåringene ferdes fritt omkring. Med alle voldtektene de siste månedene vet man aldri når og hvor neste fare ligger på lur. Dette er foreldres aller største mareritt.



http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1656033.ece


Nå må det iverksettes strakstiltak for å forebygge disse krenkelsene slik at det igjen går an å ferdes rundt i Trondheim uten frykt for hva som møter deg bak neste sving. Om ikke noe nå gjøres er jeg redd folk vil ta loven i egne hender. Det holder ikke at byens ordfører sier at  "nå må vi alle sammen passe på hverandre".


:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar