lørdag 31. august 2013

Hunden er menneskets beste venn

 
 
En mann fra Bodø skrev et lite brev til et hotell i Tromsø, der han aktet å tilbringe en uke. I brevet sto det: "Æ vil svært gjerne ta me mæ bikkja mi. Den er lydig og veldressert. Er det greit om æ har den på rommet mitt om natten?" Han fikk til svar fra hotellverten: "Jeg har drevet dette hotellet i tjue år, og i løpet av disse årene har jeg aldri opplevd at en hund stjeler håndklær, sengetøy, sølvtøy eller bildene på veggen. Jeg har aldri måtte kaste ut en hund midt på natten fordi den er full og støyende, og jeg har aldri opplevd at en hund har stukket av fra hotellregningen. Ja, hunden din er hjertelig velkommen til å bo på hotellet mitt. Og hvis bikkja går god for deg, er du også velkommen til å bo her"
 
Ønsker alle ei riktig god helg med eller uten hund :-)
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar